Ló..sz rizzsel

 2010.03.06. 19:16

Ott hagytam abba, hogy készültem a bulira. Nem indult valami könnyen az este csak 11 után érkeztünk me a helyre. Amíg Annáékra vártam odajött hozzám egy srác beszélgetni. Kiderült róla, hogy a múlt félévben Klaudia, a gimis évfolyamtársam volt a lakótársa. Tényleg kicsi a világ. A party nem volt rossz. Olyan a feeling mint egy karibulinál csak a hely kisebb és lepukkantabb. Viszont még nem ismerem az arcokat ezért annyira nem is nagy szám. Viszont volt Dr. Alban, What is love, Backstreet Boys megamix meg spice girls ami azért eléggé adja. Kicsit becsíptünk, Annával elmentünk pisilni de a wc elött elkapott minket 2 marokkói srác és be kellett állnunk csocsózni :D tök gyorsan telt az idő ezért csak 3kor mentünk haza. Még jó, hogy közel van. reggel hajnali 9kor keltünk aztán berohantunk megkérdezni a nyelvkurzust. Anna a 3asba került én meg az 5ösbe. Ez azért furcsa mert ő ezerszer jobban beszél németül mint én. Azt mondta azért lehet mert soha nem tanult nyelvtant (osztrák kéttannyelvű általános) és úgy írt, mint ahogyan beszélni szoktunk. Szegény ráadásul minden nap hajnalok hajnalán kelhet mert az a kurzus reggel 8.45kor kezdődik. Utána átmentünk az Akademisches Auslandsamtra ahol beiratkoztunk, kaptunk ideiglenes diákot, mindenféle tájékozatót, meg KLIPS felhasználó nevet meg egy csekket, hogy fizessünk be 207 eurót. fél 2-re kellett visszamennünk a bankba addig sétáltam nézelődtem a H&M-ben aztán végül 2re mentünk a banka. Csak ott esett le, hogy negyed óra múlva kezdődik az órám. Rohanás az S-bahnhoz, hát persze, hogy rosszra szálltunk először. Negyed órás késéssel be is estem. Az óra bemutatkozással kezdődött vagyis párosával kellett bemutatni egymást. Rengeteg olasz és kínai van. Nagyon durva nevük van az ázsiaiknak, szerintem soha nem fogom megtanulni. Óra után Annával és a lengyel lánnyal Jusztynával villamostam haza. Ez a csaj tényleg elég fura, Annának igaza volt. Tiszta Dr. Szöszi és jogot is tanul ráadásul. Annyira gecihideg volt h utána csak a paplan alatt bírtam megmaradni.

A punnyadás ma is kitartott. Reggelre hó esett és úgy döntöttem, hogy nem megyek be a városba. Elmentem bevásárolni aztán előtört belőlem Monica. Kiganajoztam a konyhát. Hát láttam már durva dolgokat, de ez lehet, hogy csúnyább volt. Főztem ebédet a balutól kapott könyvből azóta csak Gilmoret nézek. Vagy a szüleimmel skypeolok. Elkövettem azt a hibát, hogy megmutattam nekik a videóhívást. Azóta apu állandóan zaklat. :D tényleg csinálok ám képet, de majd csak akkor ha megint kisüt a Nap mert úgy szebb.

ui.: Lizu jól jött a jénai köszi :D

A bejegyzés trackback címe:

https://theworldaccordingtokari.blog.hu/api/trackback/id/tr121814438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsófuli 2010.03.06. 23:15:44

látod milyen hasznos Baluka könyve :):):) aminek az ára 1 puszi :):)

squeegy beckinheim 2010.03.06. 23:36:06

nagyon megérte. meg amúgy is k..na :D
süti beállítások módosítása