It's gonna be a hard days night

 2010.03.04. 20:19

Ma megint korán keltem mert úgy terveztem, hogy gyorsan elintézem az önkormányzatot és akkor Annával együtt meg elintézzük a beiratkozást az egyetemen. Hát nem megy minden ilyen egyszerűen. Elindultam időben, hogy elérjem a buszt ami elvisz Hürth központjába az önkormáynzathoz. De ezek annyira németek, hogy a busz korábban jön szóval éppen lekéstem. 25 percet álltam a zimankóban aztán jött a következő amivel eldöcögtem. A papírunkra az volt írva, hogy a Bürgerhausban van a Bürgerbüro, de nem mert a rathausban. Még szerencse, h a 2 egymás mellettt van. Számot húztam gyorsan sorra is kerültem. leülök a nőhöz mondom h mit akarok adom a paírjaimat útlevelet meg a beköltözésnél kapott papírt. Mondja a nő h nem nem a bérleti szerződés kell. pff fasza vissza kell másznom ide. Annának a nő elfogadta a beköltözős papírt is. Közben elkezdte nézegetni az útlevelem. Nagyon nem vágta, hogy mi van. röhögve felhívta az egyik kollégáját, h mégis milyen országból jöhettem mert az útlevelembe az van írva h magyar/hungarian. És egyébként is eu tag-e? Most ez bulgária vagy mi a halál? Én csak néztem és ha még 2 szót szólt volna lehet h a tűzőgépével hozzákapcsolom a fejét az asztalhoz. Visszarohantam a koliba kinyomtatni a szerződést, de nem sikerült mert kifogyott a kék festék. Annak ellenére, hogy csak a fejlécben van kék nem akarta kinyomtatni ez a szarlása. Hagytam is a fenébe mert randim volt Annnával. bebumliztunk az Akademisches Auslandsamthoz amire ki volt írva h valami közbejött ezért ma, de csakis ma zárva vannak. Ez volt asszem a mélypont. Ekkor már arra nem is számítottunk, hogy lesz olyan szerencsénk és a nyeli lektorátus titkárságán lesz bárki is. Nem is volt :D  Bánatunkban elemtünk festékpatront venni a mediamarkta aztán vissza a koliba. Én még elfutottam a sikeresen kinyomtatott szerződésemmel az önkormányzatra, ahol most egy kedves nőhöz kerültem és el is intéztem ezt a szarságot. Utána megint randi annával és mentünk a bankba ahol a nő aranyos volt és mondta, hogy holnapra előkészít mindent menjünk be aláírni amikor csak tudunk. Hát ez volt eddig ma. Na meg persze az h végre főztem normális kaját (cukkinis-carbonaras pennét mi mást) megnéztem a sorozataimat és lélekben készülök az az első kapellepartymra :D

Ui Orsinak: oreo van !

 

A bejegyzés trackback címe:

https://theworldaccordingtokari.blog.hu/api/trackback/id/tr71809721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsi229 2010.03.06. 08:55:58

na, van oreo, juj mi lesz, ha megyek. :))
tőlem párizsban mindenáron a tartózkodási engedélyt akarták kérni és nem akarták megérteni, hogy magyarország már eu-tag.

Annee 2010.03.06. 15:31:10

imádlak olvasni Karinám! :D
mire én kijutok hozzád, lehet már haza sem akarsz majd jönni :(
millió csók :)
süti beállítások módosítása