Titusnak

 2010.05.06. 21:20

Írok blogot most kizárólag Ádi kedvéért, hogy lássa, hogy szeretem :) A keddi flanagans egész tűrhető volt de azért nem dobtam tőle hátast. Az idő viszont pont olyan kegyetlenül kurvarosssz mint márciusban. Hidegség meg eső. Németország bekaphatja most épp haza akarok menni egy picit. Addig se kell sokat várni. 2 hét és megyek :) ma volt francia órám erről szerintem még nem is írtam. hát itt úgy néz ki az egyetemi ingyenes nyelvoktatás, hogy boldog boldogtalan felveheti az órákat. Amiből az következik, hogy a francia kezdő kurzusra cirka 300 ember jár. Igen így tanítanak nyelveket. A tanár meg ráadásul egy francia nő aki alig beszél németül ellenben nagyon próbál. Kurva vicces akcentussal tolja. Ha franciául beszél azért nem értem mert gyors, ha meg "németül" akkor azért nem mert ez nem német. Nem baj ingyen van és lefénymásoltam a könyvet is szóval ha akarok azért tanulok valamit.

 

UI: Szerintetek meg tudom csináltatni a tetkómat május 28-án amikor pesten leszek vagy hagyjam szeptemberre?

A bejegyzés trackback címe:

https://theworldaccordingtokari.blog.hu/api/trackback/id/tr171980113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsi_229 2010.05.06. 23:48:28

milyen tetkó? egy tetova? :D vagy vmi börtöntetkó Józsi felirattal egy szívben? :)

zsófuli 2010.05.06. 23:48:47

meg meg, lebeszéljük Zsolttal mindenképp :):) már ma is említettük neki :):)

andthensome 2010.05.10. 14:19:37

nah csak regeltem a kedvedért :P ha már nekem dedikálsz egy postot :P <3
egy: ezek szerint a nyelvoktatás ugyanannyira profi, mint kis hazánkban :) ehhez csak gratulálni tok, bár a németekből nem ezt néztem ki...
kettő: megtudod csináltatni, persze! semeddig sem tart, mindössze annyi, hogy előre szólsz, mi meg bejelentünk :)
három: tudom ám, h szeretsz, zsófival megbeszéltük tegnap
süti beállítások módosítása