Mehetnék

 2009.12.01. 21:48

Újraolvastam SzapPanka párizsi beszámolóját és megint rám tört a mehetnék. Kb bárhova de msot el innenn. Nem azért mert nem szeretem Magyarországot, de utazni annyira jó és még annyi mindent nem láttam. Lesz egy ilyen rovat: helyek amiket látni akarok, mielőtt meghalok. Legutóbbi szerelmem Cordes sur Ciel. Eddig nem voltam túlságosan odáig Franciaországért de a második párizsi út meggyőzőött, hogy nekem oda még jópárszor vissza kell mennem. A hétvégén meg láttam a TV-Paprikán (legjobb csatorna a Comedy Central mellett) egy műsort, amiben egy osztrák/német nő végigjárja, -eszi és -főzi Franciországot. Na ez a nő ment el Cordes sur Cielbe egy helyi cukrászhoz, hogy megtanuljon elkészíteni egy olyan csokitortát, ami megérdemelne egy sajá bejegyzést. Nem tudom, hogy csak az alacsony vércukorszintem késztetett-e arra, hogy azonal megtudjak minden infot  és beszerezzek jópár képet a helyről? Mindegy is a lényeg, hogy ide egyszer még elmegyek.

Címkék: utazás franciaország beforeidie

A bejegyzés trackback címe:

https://theworldaccordingtokari.blog.hu/api/trackback/id/tr361567450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása