Első nap

 2010.03.01. 21:49

Tegnap este nagy nehezen megérkeztünk Kölnbe vagyis Hürth-Efferenbe. Az első éjszakát egy a kolihoz közeli kis panzióban töltöttük az ősökkel ma pedig átköltöztettek engem a koliba. Otthon nem volt nagy dráma de azért egy picit pityeregtem amikor indultunk. Na szóval a lényeg ma reggel az egyetemen kezdtünk beiratkoztam a nyelvkurzusra, holnap lesz a szintfelmérő. A nő nagyon kihangsúlyozta h pontosan 2-re kell érkezni mert vannak olyanok akik úgy gondolják a 2,5 óra alatt bármikor be lehet esni. Utána visszajöttünk Efferenbe a beköltözésre. Másfél órát álltam sorba, hogy megkapjam a szobám kulcsát, de én még jól jártam. Azt a horribilis, indokolatlan mennyiségű cuccot röpke 2 óra alatt betetriszeztük a helyére. Egész jól néz ki, képek késöbb. Közben megérkezett egyik lakótársam (a 3 közül), Mini, aki utána gyorsan le is lépett. Anyuékkal bementünk a városba egyet mászkálni meg beszerezni a szükséges dolgokat. Nagy nehezen vettünk német telefonkártyát. Vicces volt, hogy egy T-mobile üzletben sem volt prepaid card mert elfogyott. (????) Végül a media marktban vettünk egy 15 euros kezdő kártyát telefonnal együtt 15 euróért. Szerintem egész jó üzlet volt. Be is vásároltunk. Itt a koli közelében van egy Lidl ami szar és még a kártyámmal se tudok fizetni viszont mellett van egy Rewe ami kurvajó. Megvan, hogy hova fogok járni bevásárolni. Szülők leraktak engem a koliban ők meg visszamentek a szállásukra. Bekopogtam Minihez (nem tudom, hogy kell írni a nevét) egy kupica mézes szamócával és végre beszélgettünk egy kicsit. Ő Koreából jött, közgázt tanul és egyáltalán nem beszél németül, angolul is csak kicsit. Szegény lány azért nem irigylem. Viszont nincs egyedül mert a barátai is itt vannak. Eddig talán az egyetlen igazi negatívum, hogy a net szar: néha van, néha nincs. Remélem meggondolja magát és tartósan lesz. Mára ennyi csőőőőő

A bejegyzés trackback címe:

https://theworldaccordingtokari.blog.hu/api/trackback/id/tr421801283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lirio 2010.03.01. 21:58:11

kupica mézes :) okos lány vagy ;)
*majd vonyítsatok éjjel ;)* Pusz

Annee 2010.03.01. 22:05:48

óóó drágám!

more information please!!! :D

és veled vagyunk, és pletykára éhesek és nagyon kíváncsiak és írj még! :D
csőőőő babinéni ;)

orsi kaa 2010.03.02. 00:48:53

kariiiiiiii:) na én is regeltem bár fészbúkon már kommenteltem:) bizony írjál még sokat sokat:) pusziii

zsófuli 2010.03.02. 10:23:45

és milyenek a pasik csimbiii?? :):):) (csak az apácaság miatt :P )

pusziiii

nemethdia 2010.03.02. 15:25:10

Nah örülök, hogy minden rendben! Majd megérkeznek a többiek és beindul az élet;)
aztán ne feledd! carpe diem:)

pusziii
süti beállítások módosítása